Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Warszawie , ul. Chocimska
28, 00-791 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 2173127, 2173129, faks 022
2173128.
- Adres strony internetowej zamawiającego:
www.warszawa.po.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług
konserwacji i napraw central telefonicznych, telefonów i telefaksów wraz z
dostawą i wymianą materiałów eksploatacyjnych do telefaksów w obiektach
Prokuratury Okręgowej w Warszawie i w podległych jej Prokuraturach
Rejonowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Świadczenie usług konserwacji i napraw central telefonicznych, telefonów i
telefaksów wraz z dostawą i wymianą materiałów eksploatacyjnych do telefaksów w
obiektach Prokuratury Okręgowej w Warszawie i w podległych jej Prokuraturach
Rejonowych. Wartość zamówienia do 133 tys. EURO..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 32.55.12.00-2,
50.33.41.30-5, 30.19.21.13-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w
miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat
wadium: wadium wymagalne w wysokości 3000,00 PLN
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą
wykonawcy składający ważną ofertę którzy spełniają przesłanki z art. 22 ust. 1
ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn.: 1 posiadają uprawnienia do
wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają
obowiązek posiadania takich uprawnień; 2 posiadają niezbędną wiedzę i
doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do
udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia:
a skierują do realizacji przedmiotu zamówienia co najmniej 2 osoby. Osoby te
muszą spełniać następujące warunki: być nie karane, posiadające prawo do pracy
na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, posiadające odpowiednie przeszkolenie do
wykonywania zawodu w zakresie obsługi central telefonicznych objętych zakresem
zamówienia. Osoby, które będą realizować przedmiot zamówienia muszą posiadać
poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych
oznaczonych klauzulą co najmniej (poufne), ważne w okresie wykonywania umowy
(styczeń 2010 r. - grudzień 2010 r.); b w okresie ostatnich trzech lat, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie
wykonali a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, co
najmniej 3 (trzy) usługi porównywalne z przedmiotem niniejszego zamówienia. Za
spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna usługi (rozpoczęte i zakończone
lub rozpoczęte i wykonywane obejmujące co najmniej 12 miesięcy każda)
konserwacji i napraw instalacji central telefonicznych, telefonów i
telefaksów, o wartości nie mniejszej niż 80.000,00 zł brutto (słownie:
osiemdziesiąt tysięcy złotych 00/100) każda. Zamawiający do porównania
przyjmie takie wskazane usługi, dla których określone są wartość, przedmiot,
data wykonywania, odbiorca. Spełnienie warunku porównywalności, wymaga
bezwzględnego spełnienia wymienionych wyżej przesłanek, a także załączenia
dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (np.
referencje, opinie, protokoły bezusterkowego wykonania usługi, itp.). 3
znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie
zamówienia; 4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie
zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć
wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. Wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty: 1) Formularz oferty (jak
na załączonym druku lub w oparciu o załączony druk), 2) Oświadczenie
Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień
publicznych, złożone na druku, stanowiącym załącznik do SIWZ. 3) Aktualny
odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewiden¬cji
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru
lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Wykaz osób
i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w
wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich
czynności. Do wykazu należy dołączyć kserokopie posiadanych dokumentów
(dyplomy, uprawnienia, poświadczenia). 5) Wykaz wykonanych, a w przypadku
świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie
ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie
zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym
przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i
odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały
wykonane należycie. 6) Informacje o oferowanych materiałach eksploatacyjnych
zgodnie z załącznikiem nr 7. W celu potwierdzenia, że oferowane produkty
odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca oferujący
produkty równoważne w stosunku do określonych przez Zamawiającego zobowiązany
jest dołączyć do oferty wskazane poniżej dokumenty, według rozporządzenia
Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów,
jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty
mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późń. zm.): a) zaświadczenie
niezależnego podmiotu uprawnionego do wystawiania dokumentów dotyczących
bezpieczeństwa oferowanego produktu, zgodnie z ustawą z dnia 12 grudnia 2003
r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz. U. Nr 229, poz. 2275 z późn. zm.)
i z dyrektywą WE Nr 201/95/WE potwierdzające, że oferowany produkt spełnia
wymagania bezpieczeństwa, b) certyfikat jakości dla producenta na cały proces
produkcji dla oferowanych artykułów, c) zaświadczenie podmiotu uprawnionego do
kontroli jakości potwierdzające, że dostarczone produkty odpowiadają
parametrom i wymaganiom technicznym określonym przez zamawiającego w
załączniku nr 9 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 7) Dowód
wniesienia wadium..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest
specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.warszawa.po.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można
uzyskać pod adresem: siedziba Prokuratury Okręgowej w Warszawie ul.
Chocimska 28 pok. Nr 127.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
lub ofert: 01.12.2009 godzina 11:30, miejsce: siedziba Prokuratury Okręgowej
w Warszawie ul. Chocimska 28 Dziennik Podawczy.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert).